NOU MISSATGE DE L'HUGOT

Petits i grans, hola a tothom!

Torno a ser jo l'Hugot! Ja veieu que no és tant fàcil desempallegar-se de mi! Fa uns dies vaig penjar la tasca 4 al bloc del projecte, ja teniu a punt els informes dels rius i rieres que heu estudiat? Els espero amb impaciència!

Us deixo aquí sota un enllaç per accedir al meu nou missatge. Mireu-vos-el bé, que això ja es va acabant. Però encara ens falta fer una mica de feina...

Mireu, aprofitant que els companys del camp ja m'han dit que us han portat les maquetes del riu a les escoles (espero que no hagueu provocat cap inundació, eh?), també us deixo amb uns quants dubtes que tinc... Ja me'ls respondreu quan pugueu.


I per avui ja n'hi ha prou, que se m'acaba la teca.
Endavant amb les vostres investigacions!

Hugot del Catllaràs