Presentació Casserres CMB

 




HOLA SR. HUGOT!

SOM ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE 3R I 4T B - I SOM 13 ALUMNES EN TOTAL-, DE L’ESCOLA PRINCESA LÀSCARIS DE CASSERRES.

ENS AGRADARIA MOLT CONEIXE’T I AJUDAR-TE A CONÈIXER EL NOSTRE RIU, PENTÀ I RIEROLS.

ESTEM DISPOSAT A AJUDAR-TE EN ALLÒ QUE ENS DEMANIS I PUGUEM FER.

PERQUÈ ENS CONEGUIS UNA MICA ET DIREM COM SOM:



BERTA

A mi m’agrada molt Harry Potter i també fer patinatge.

NÚRIA

A mi m’agrada molt Harry Potter i també fer patinatge.

AINA

A mi m’agrada dibuixar i fer dansa.

ANNA

A mi m’agrada dibuixar, també m’agrada fer manualitats i ballar.

ARLET

A mi m’agrada patinar i també m’agraden els cargols.

JÚLIA

A mi m’agrada imaginar i m’agrada el color negre i m’agradaria molt conèixer el Sr. Hugot.

GRETA

A mi m’agrada patinar i estar amb la família.

MARTINA

A mi m’agrada muntar a cavall i fer manualitats.

ADRIAN

A mi m’agrada molt el Titanic, el Britànic,l’ Olímpic i Play Mobyls.

PERE

A mi m’agrada anar en bici, escalar, fer teatre, les meves mascotes, la meva família i la lasanya i els gelats.

ISAAC

A mi m’agrada jugar el Deobble, estar amb la família, les ciències i el món.

ROGER

A mi m’agrada jugar a fútbol també m’agrada mirar la tele i m’agrada jugar a mata conills.

IGNASI

A mi m’agrada dormir tot el cap de setmana, jugar amb les meves germanes i jugar amb els meus amics i amigues.

CONCEP.

A mi els que més m’agrada és estar amb els meus nens i nenes a la classe, escoltar-los, entendre’ls, acompanyar-los i aprendre sempre junts. Sobretot amb el cor.


ENS AGRADARIA MOLT QUE ENS TORNÉSSIM A COMUNICAR DE SEGUIDA I SABER MÉS COSES DEL QUE ET PODEM AJUDAR I FER.

ENS ACOMIADEM DE VOSALTRES AMB UNA ABRAÇADA 


Comentaris

  1. Bon dia nois i noies! Molt content de veure'us les cares! (Bé el tros que ens deixa veure la mascareta... Esperem que aviat us les puguem veure senceres!) Ja em van dir els meus companys del camp que vau fer una bona feina a la riera de Clarà! Estic impacient per saber-ne els resultats.
    Fins aviaaaat!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada