CONCURS DE DIBUIX



Hola nois i noies!!!
Com que no vaig poder venir a veure els vostres rius i rieres i no vaig poder avisar-vos, us he preparat una sorpresa. L'hauríeu de fer durant les 3 primeres setmanes de novembre, fins al dia 19. Es tracta de fer unes votacions a un concurs de dibuix que he organitzat. Cadascú de vosaltres de manera individual hauria de fer-la, així sabrem quin és el riu més riu de tots els que m'heu enviat.




És una feina fàcil, haureu de puntuar els dibuixos dels vostres companys, això sí, fixant-vos-hi molt bé a veure quin riu és el que us sembla més natural de tots els que m'heu dibuixat. Felicitats en endavant per a tots els participants i l'enhorabona pels dibuixos, estic molt content!! Els dibuixants que tinguin més vots, rebran una sorpresa!!! Deixeu-ho a les meves mans. Espero no despistar-me!


Així que apa, ja ho sabeu! A votaaaaar! 
I bona castanyada!
Jo me'n vaig a menjar panellets, que són boníssims! 
Fins aviat!!!!


Hugot del Catllaràs


Per votar només has de clicar aquí o a la imatge d'aquí sota:



Comentaris